Myskväll och tårar

Jag är så hiimla trött på min skitrygg. Den tar så ont. :(  Iallafall ikväll så ska vi mysa, äta godis och chips och se robinson. Mamma är på fest ikväll med mina småkusiner så vi ska sova hos mormor och morfar :D Vi får väl se när jag sommnar. Juste! Idag så var jag och min syster Lisa och åkte hennes elkick på bilvägen -.- Vi åkte fram och tillbaka och sen mitt i allt skratt stannar den rakt på gatan när jag åker och jag flyger fram över styret. Jag skrapas fram på vägen och känner att stortå värker. Min andning stannar och jag tappade andan på vägen skriker jag till Lisa. Hon börjar skrika mitt namn och jag är full i halsen av tårslem :'S Jag börjar gråta och skriker efter mamma. Bilarna börjar komma och jag cyklar hem. Sätter mig på toalocket och skriker efter ipren. Allt hände så snabbt och jag förstår inte om det verkligen hände. Smärtan försvinner efter nån timma och sen far jag och familjen på stan och köper lite stuff. Vi fikar på café och har så trevligt. Nu sitter jag här och berättar dagen som en författare haha! :P  Jaja! -.-

i hope you like it ;P

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Sv; okej :) låter skoj!

jag ska sitta här och sedan kolla på wallander :D

2009-03-21 @ 20:34:55
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0