välkommna till min blogg :)

Hejsan!
Välkommna till min blogg som sagt. Eftersom jag nu är ny på
bloggen på ska jag berätta lite om mig. Ni kan ju läsa listan om ni vill veta om mig :)

1. Fullständigt namn? -  Elin Linnéa Isabella Marklund
2. Ålder? - 11
3:Vart bor du? - skellefteå
4. Bor tillsammans med? - min mamma, syster och 3 råttor
5. Färg på ditt hus? - blått
6. Hus eller lägenhet? - radhus haha!
7. När är du född? - oktober 1997
8. Klass? - 5:an
9. Vilket år tar du studenten? - Ehm, det är nog år 2016
10. Något jobb? - Nej, går ju i skolan ;P
11. När gick du upp i morse? - runt 9  tror jag
12. När ska du sova? - när jag är klar med det här :P
13. Duschat idag? - Nej, imorgon bitti ska jag duscha.
14. Kramat någon idag? - Jaa :D
15. Pussat någon idag? -  Jaa :D
16. Vad har du ätit idag? - Godiiis! och tacos och så nån pizza ;'s
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor och dubbellinnen
18. Dagens smink? - nothing.
19. Dagens sötnos? - Suneee! <3
20. Dagens roligaste? - Hmm, jaag!

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? - ingen ;'s
23. Vem kramade du senast? - mamma
24.Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mormor
29. Vem fick du senast sms ifrån? - vet inte ;P orkar inte kolla haha!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?- Alexander Johansson
42. Personen du kysste?- ingen
43. Gången du spydde? - kommer inte ihåg.
44. Gången du grät?- idag, var såå trött!
45. Pizzan du åt?- idag hos mormor och morfar.
46. Gången du va i Göteborg? - har aldrig jag varit där
47. Gången du var i Stockholm? - Sommaren 2007 
48. Gången du drack alkohol?- får inte dricka
49. Gången du var hög? - har aldrig varit det.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemmamys
54. Tvspel eller datorspel? - tv-spel
55. Spindel eller orm? - ínget av det
56. Natt eller dag? - dag
57.Lunarstorm, helgon eller Playahead?- inget av det!
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - inget
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av det (blå-grå-aktiga)
62. Choklad eller lakris? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm?- stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - prickigt
68. Älska eller älskas? - både och!
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - 60 kanske! ;P
71. Personer du hatar? - 6
72. Gånger du varit full? - 0
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - 0
74. Glassar du ätit på en dag? - 4
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1
76. Gånger du haft minnesluckor? - 0
77. Gånger du varit hög? - 0
78. Personer, djur du saknar just nu? - 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? - många gånger haha!

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingen
81. Ska du träffa imorgon? - hmm, Evelina!
82. Sjöng du senast för? - klassen
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Arthur vet inte riktgit vem det är ;'s
84. Spelade du tvspel med senast? - det var nog....  Evelina... Tror jag :)
85. Vill du ta med på resa nu? - Familjen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Arman!
87. Förtjänar att dö? - Amir Ali
88. Är söt? - Sune, Jack och Harry <3
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Ingen, sover bäst när jag sove ensam :D

VAD:
90. Gör dig glad? - Familjen, mina råttor. Och när jag får saker :D
91. Gör dig ledsen? - Snön >:(
92. Vill du helst göra nu? - äta godiiis! <3
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa :S
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, tekniska saker (tex. mobil och dator)
96. Längtar du till? - Sommaren!!
97. Tycker du om dina betyg? - Tycker jag har väldigt bra betys och hoppas det kmr gå bra i skolan.
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångrar att jag varit så extremt blyg...
99. Är det bästa som hänt dig? - Mkkt!
100. Hur mycket är klockan? - 15.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0